Amazing Me

PENGAKUAN DIRI
hye smua..ini blog sya..AWAS blog sya mengandungi bahasa sabah..sebarang pertanyaaan boleh tnya sya dkt shoutbox..TENKIU ^^

Diary Owner Linkies Stuff

KOTAK MENJERIT
UNDER CONSTRUCTION!!

Credits

Template: Azzahra
Basecodes:
Others:   
DERHAKA KAH AKU??

PELIK DENGAN TAJUK SAYA??huhuhuhuhu. . .sya ingin meminta maaf lau entri saya kli nie agak ''PELIK'' . . tetapi SAYA INGIN MEMINTA PENDAPAT READERS saya. . sebagai seorang anak salahkah kalau kita menegur ibu bapa kita?. . saya selalu menegur mereka sbb mereka suka membazir makanan. . walau sikit ja nasi yang sya masak tpi mereka susah betul mo hbiskan. . sya slalu hbiskan mkanan mereka sbb sya selalu teringatkan org yg berada di GAZA,PALESTIN N SOMALIA. . oleh sbb slalu sngat menghabiskan sisa2 mkan yg blum hbis. . berat badan sya naik 4kg tau. . . Saya sayang sama rezeki . .bkan sng rezeki mo dtg sama kita. . jdi sya slalu TEGUR parents sya. . SALAHKAH SAYA MENEGUR MEREKA???

Ya-Tuhan??? derhaka kah ak menegur ibu bapa ku?? walaupun ak menegur tuk kebaikan??.. Ya-Tuhan.. . saya xda mo jdi anak derhaka. . TOLANGLAHH SAYAAAA!!!!

P/S: tolonglah sya =(...surie lau ayt sya lintang-pukang

Labels: