Amazing Me

PENGAKUAN DIRI
hye smua..ini blog sya..AWAS blog sya mengandungi bahasa sabah..sebarang pertanyaaan boleh tnya sya dkt shoutbox..TENKIU ^^

Diary Owner Linkies Stuff

KOTAK MENJERIT
UNDER CONSTRUCTION!!

Credits

Template: Azzahra
Basecodes:
Others:   
HOMESTAY LABUAN

KEPADA SAPA2 YG BERMINAT. . untuk merasa tinggal kat labuan. . beza tau tinggal kat labuan sbb labuan ialah sebuah pulau bebas cukai n pulau yg comel. . kat labuan mcm2 bleh dpt tau. .kat cnie coklat import mcm CADBURY,DAIM,TOBLERONE,ferrero rocher n mcm2 g coklat. . murah ja.. selain tu, kpda bukan islam. . kat cnie SEMUA JENIS ARAK memang murah. . .n SIGUP(ROKOK) kat cnie pun sma. .. sbgai contoh DUNHILL kat cnie bru RM6.40 tuk sekotak. .kira murah la jga ^^. . labuan nie sama gak mcm LANGKAWI. . lau nak tau g pasal labuan boleh klik kat cnie----->LABUAN<


saya nie nak promote la sapa2 yg nak rasa tnggal kat homestay. . rmh sya homestay gak . jdi sapa2 yg berminat saya alu2kan k. .jarak rumah saya dri bandar dalam 5kilometer shaja. . 10minit dri bandar.. bawah nie saya sertakan gmbar

TEMPAT:hadapan rumah saya


TEMPAT:sebelah rumah saya


TEMPAT:bilik khas tuk berkeluarga. .
KEISTIMEWAAN:bilik nie da 2 katil n tilam disediakan serta bantal extra. .da tandas dlm blik. .penghawa dingin dan jga kipas dan water heater jga disediakan. .
KAPASITI: bleh 5-7 orang
HARGA: 1 malam RM80.00(tidak termasuk makan). . makanan rm15 tuk stu hari(masakan kg n masakan brunei).
HARGA BOLEH RUNDING
TEMPAT:bilik khas tuk dua orang
KEISTEMEWAAN:bilik nie hanya da 1 katil sahaja. da penghawa dingin,kipas dan pelbagai novel yg bleh dibaca. .
KAPASITI:2-3 orang sahaja
HARGA:RM 60 tuk satu malam(tidak termasuk makan). .makan tambah RM15 shaja tuk 1 malam


P/S:kepada. . sapa2 yang berminat bolehlah email sya : saya_lyana94@yahoo.com.my
ataupun mesej saya kat facebook k. . .sebarang pertanyaan bolehlah mesej saya kat fb k ^^..

Labels: